Edi Rama ka shpallur fitoren si kryetari i ri i Bashkisë së Tiranës, për një mandatë të katërt. Me nje fjalim emocional, kreu opozitar shprehu fitoren e tij, sikunder dhe të çdo shqiptari, që u bë pjese e kësaj gare.

“Pra ëndrra vazhdon. Fuqi e ëndrrës që na frymëzoi u provua se e gjithe kjo fuqi që na u vu përballë. Fuqia e njerëzve të zakondshëm u provua më e madhe se e gjithë pushteti më të frikshmëm, fuqi e “Aleancës tonë për të Ardhmen” u provua se çdo forcë e së shkuares.

Kjo nuk është fitorja ime e parë, por më shumë se asnjë herë më parë, ështe nje burim reflektimi për mua, që sot si asnjeherë ndjek peshën e borxhit ndaj çdo shqiptari. Pa dallim, të gjithë anembane Shqipërisë, çdo zgjedhës i ynë ka fituar, nuk ka humbur”.

Më tej, kreu opozitar, deklaroi se e gjithë kjo fitore është në sajë të familjes së tij, e cila e ka mbështetur dhe përkrahur në çdo rrugëtim të tij.

“Lejomëni t`ia kushtojë këtë fitore familjes sime të kushtueshme, nënës sime, gruas sime, ashtu si çdo shqiptari të zakondshëm, siç shpreson, ëndërron dhe ku beson dhe për kë voton” tha më tej ai.